شباب فاضى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tito_kabo
المراقـب العــام
المراقـب العــام
tito_kabo

البلد : تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Male_e10
مود العضو : تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Pi-ca-40
الاوسمه : تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Tamauz

تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Empty
مُساهمةموضوع: تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر   تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Icon_minitimeالأحد مايو 18, 2008 6:31 pm

بسم لله الرحمن الرحيم

انا مش عاوزكو تزعلوووو لان بجد هاتسمعو احسن البوم فى حياتكوووووووووووو

وبذات اغنية زى الى قبلك
وهاتفتكروو الكلام دة

الالبوم تم تاجيلة الى
نصف شهر 6 القادم

فى الصيف يعنى اول متخلصو الامتحانات الالبوم هاينزل عشان ينزل واحنا مرتاحين ونقدر نستمتع بى اكت

والرسالة بتاعد تامر عاشور موجودة انزل

تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Img-resized تم تقليل : 58% من الحجم الأصلي للصورة[ 880 x 922 ] - إضغط هنا لعرض الصورة بحجمها الأصلي
تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر 212464475

--------------------
انتظرووووو البوم تامر عاشور قريبا
http://www.shbabfady.darkbb.com
Sha3NoNa ReMo0o0
المراقـب العــام
المراقـب العــام
Sha3NoNa ReMo0o0

الجنس : تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر 48gjr211
البلد : تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Female78
مود العضو : تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Pi-ca-43
الاوسمه : تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Tamauz

تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Empty
مُساهمةموضوع: رد: تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر   تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر Icon_minitimeالثلاثاء مايو 20, 2008 7:33 pm

لا خطه جامد موت
هههههههههههههههههههههه

ميرسى ع الخبر
وهو فنان جامد اصلا

تاجيل البوم تامر للصيف, الرسالة بى خط ايد تامر عاشور موجودة وانا مقدرش اخر حاجة عن عشاق تامر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-